Help

Voor als je hulp nodig hebt

Veelgestelde vragen

Waarom is mijn aanbieding verwijderd?

Bedankt dat je lid bent geworden van laagst.nl en voor het delen van een aanbieding.

Als je een aanbieding niet meer kunt terugvinden nadat je deze hebt geplaatst kan het zijn dat deze verwijderd is, of omdat deze nog in de moderatie wachtrij zit.

Iedere aanbieding op laagst.nl wordt handmatig gecontroleerd, zodat alleen de beste deals op de website komen.

Ik heb mijn product/dienst niet ontvangen

laagst is geen winkel. Het is een community-website die vergelijkbaar is met  een online forum of een Facebook-groep. Mensen delen geldbesparende tips met elkaar. Wij verkopen geen producten.

Als je een deal hebt gekocht welke nog niet bezorgd is, moet je rechtstreeks contact opnemen met de winkel.

Misschien heb je de verkeerde website. We kunnen je niet helpen je bestelling te volgen, omdat we niet de winkel zijn waar je het hebt gekocht.

Als je een aanbieding hebt gezien die mogelijk is verlopen, kun je deze als verlopen rapporteren.

Ik vertegenwoordig een bedrijf en wil een aanbieding verwijderd hebben

Als je een bedrijf vertegenwoordigd en een aanbieding bent tegengekomen op laagst.nl die je graag zou willen verwijderd, dan kan dat in de meeste gevallen.

Neem contact met ons op met de exacte URL van het betreffende bericht
Let op: laagst.nl is een community-website, vergelijkbaar met een online forum of een Facebook-groep.

Het grootste deel van de inhoud is geschreven door onze leden, vergelijkbaar met beoordelingen op TrustPilot. Als je een bericht wilt laten verwijderen, leg dan uit waarom en we zullen het zo snel mogelijk bekijken.

Elk verzoek wordt handmatig beoordeeld.

Ik heb een vraag over de website

Als ik een deal plaatst krijg ik geen of verkeerde een afbeelding

laagst.nl gebruikt een systeem dat automatisch afbeeldingen download van de webwinkel pagina.

Het kan zijn dat ons systeem de verkeerde afbeeldingen toont, of helemaal niets toont. Geen zorgen, dan zorgen wij er zelf voor dat er een mooie thumbnail komt 🙂

Hoe plaats ik een aanbieding, kortingscode of freebie?

Toggle inhoud hoort hier, klikt u op de knop Bewerken om deze tekst te veranderen. </ p>

Hoe plaats ik een giveaway/weggeefactie?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om winacties of weggeefacties op laagst.nl te delen. Ik verwacht dat ons Community platform, inclusief een gedeelte met winacties, opent in Q2 van 2019.

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

Toggle inhoud hoort hier, klikt u op de knop Bewerken om deze tekst te veranderen. </ p>

Hoe verander ik mijn naam?

Je mag maximaal 1 keer je gebruikersnaam of naam veranderen op laagst.nl. Je kunt een nieuwe naam handmatig aanvragen door contact met ons op te nemen via het contact formulier op de website.

Hoe rapporteer ik een aanbieding?

Wil je een aanbieding rapporteren omdat:

  • deze verlopen is
  • de informatie niet klopt
  • de link niet werkt
  • het zelfpromotie of spam is

Dan kan dat via de blauwe knop onderaan de aanbieding.

Hoe stem ik op een aanbieding?

Je kan op een aanbieding stemmen door op de omhoog en omlaag pijlen te drukken boven de titel van de aanbieding of boven de afbeelding van de aanbieding.

Als je niet kunt stemmen op een aanbieding betekent dat, dat je al op die specifieke aanbieding hebt gestemd of omdat je niet bent ingelogd.

Ik heb problemen met inloggen of registreren

Je kunt een account aanmaken of inloggen bij laagst.nl op je PC, laptop of tablet door op de knop met de tekst ‘Account’ te drukken. (Zie onderstaande afbeelding)

Op mobiel kun je op het volgende icoontje bovenaan de website drukken:

laagst.nl
Logo
Een account aanmaken
Naam (verplicht)
Shopper of Hunter? (verplicht)
Favoriete winkel
Provincie

Hierdoor kunnen we je in de toekomst lokale deals tonen

Wachtwoord vergeten

Delen met een vriend

Hi, this may be interesting you: Help! This is the link: https://laagst.nl/help/